Vow to Fashion


maandag 20 juni 2016

W E L K O M

Hoi allemaal!

Welkom op mijn blog en op mijn allereerste blogpost. Naja, eigenlijk is dit niet mijn eerste blog. Ik heb namelijk eerder geblogd, maar na twee blogposten had ik het alweer opgegeven. Ik ben begonnen aan mijn vorige blog, omdat ik voor een half jaar naar het buitenland ging voor mijn studie, Portugal om precies te zijn. Het leek me leuk om al mijn herinneringen te vereeuwigen op het internet én om familie en vrienden te laten zien wat ik allemaal deed in het verre Portugal. Een win-win situatie toch! Het lukte mij helaas niet om tijd vrij te maken om te bloggen, door de drukte en alle leuke dingen daar.


Maar de laatste tijd heb ik weer zin gekregen om mijn hersenspinsels en andere dingen te delen op het internet. Daarom poging 2! Ik ga mijn stuk internet gebruiken als een dagboek, waarop ik over van alles en nog wat ga posten, alles wat ik leuk vind. Dit kan van alles zijn; sport, bakken, koken of reizen. Ik denk trouwens dat ik wel voornamelijk (Chinese) recepten ga delen. Recepten die van mijn opa of mama zijn en die ik graag zelf klaar wil maken :)

Oh nog eventjes over de mijn blognaam The Banana Diariess. De naam slaat op mij en mijn Chinese achtergrond. Oudere generaties hebben een bijnaam voor "mijn" generatie verzonnen: banaan. "Geel" van de buitenkant, maar "wit" aan de binnenkant, net als een banaan. Zo voel ik me eigenlijk ook, aangezien ik al bijna mijn hele leven hier in Nederland heb gewoond. En ja, het is Diariess met dubbel 's', want met 1 's' was helaas al bezet en ik wilde deze naam per se hebben. 


Bedankt voor het lezen!

Liefs,

Yaklam 
Foto van het wandelen in de regen van vandaag :)

1 opmerking:

  1. I feel so honoured to be the first person to comment on your blog. I know it will lead you to great success in your life. I love the name of your blog, it really shows off your personality and shine. The only thing I am not happy about is that there is no copyright on the picture I TOOK OF YOU. But nonetheless, it is amazayn. Greetings my friend.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© Design by Neat Design Corner